Samling vid pumpen?

Utspritt på olika öl-bloggar finns frågor kring VEM som kommer att närvara NÄR under Stockholm Beer & Whisky Festival. Själv har jag bara koll på några som ska dit på torsdag, då jag själv kommer att vara där. Så nu gör jag ett försök till ett allmänt upprop!
Alla ni som kommer att befinna er på SBWF nu på torsdag (2010-09-30) skriv en kommentar så vi ser hur många vi blir. Samling vid "Snickeriet" 17.30, kanske för en "gemensam provning". Har jag uppfattat allas planer rätt så borde vi bli bortåt 10 stycken öl-bloggare åtminstone. Även andra öl-intresserade är naturligtvis också välkomna för en pratstund!

4 kommentarer:

  1. Låter som en skoj idé, vi ses imorgon.

    SvaraRadera
  2. Bra initiativ, jag kommer vara där på torsdag och ska göra mitt bästa för att infinna mig 17:30 i Snickeriet :)

    SvaraRadera
  3. Basunen bar och cigarr är oxo där...onyktra och glada :)

    SvaraRadera