Gott Nytt År Kära Läsare - och tack för ett fantastiskt år.

Med snart bara 7 timmar kvar på året så vill jag bara avsluta med några reflektioner. År 2010 har varit ett fantastiskt år ur många aspekter. För mig personligen har det varit omvälvande rent ut sagt.
"Allt om Öl" föddes den 1:a mars i år och strax passerat 25.000 besök. Bloggen hade under våren ca 1000 besökare per månad och vid slutet av sommaren var det ungefär 3.500 per månad. Under det senaste kvartalet i år har besöksantalet per månad varit över 6.000 och jag är verkligen otroligt tacksam för att så många är intresserade av öl och ölkultur.
På Facebook gick det väldigt fort under några dagar i december då antalet "gillare" fördubblades och är nu uppe i över 500. Aktiviteten på FB är betydligt mer påtaglig och jag kan ju bara se till mig själv när jag konstaterar att det är lättare att kommentera där än på de olika bloggarna.
Jag är, hur som helst, otroligt tacksam och glad över året som varit och ber nu om en sista sak:
"Njut av de sista timmarna av året med era nära och kära. Njut av god öl, med måtta och i gott sällskap, gärna tillsammans med god mat. Skåla in det nya året med en öl och låt 2011 bli ett ännu mer omvälvande öl-år".
GOTT NYTT ÅR kära läsare. Vi ses kanske inte i morgon men säkerligen redan på söndag och då tittar vi framåt….för snart är vårölen här….

1 kommentar:

  1. A very happy new year to you too Pelle! Here's to an amazing 2011 :)

    SvaraRadera