Jag är en "Featured Beer Blogger" i USA!

För er som missat att jag även startat "Allt om Öl" i USA och Storbritannien/Irland i form av "All about Beer - US" och "All about Beer - UK/Ireland" så vill jag bara passa på att göra lite reklam eftersom jag idag är med som "Featured Beer Blogger" på en amerikansk blog som heter "Drink with the Wench". 
Bloggen drivs av en tjej som verkligen är en ölentusiast. Så vill ni passa på att få veta lite mer om mig, tycker jag ni ska hoppa över till "Drink with the Wench" och även passa på att läsa lite annat som omnämns där. Vill ni sen få en bättre insyn i den amerikanska öl-scenen så borde ni fortsätta till "All about Beer - US". Personligen tycker jag att det känns kul att äntligen kanske få starta lite samarbete med våra amerikanska vänner. Cheers!

3 kommentarer:

  1. Svaret på fråga fem i första delen (Snapshot) verkar inte ha kommit med? Eller så är det bara jag som ser dåligt.

    Annars väldigt trevligt initiativ både av dig och The Beer Wench.

    SvaraRadera
  2. Kul. Jag stötte på Ashley och ett antal andra ölbloggare (Pencil & Spoon, Beer & Nosh, Brewed For Thought, Beer 47 m fl) ett flertal tillfällen under San Francisco Beer Week, härliga människor hela bunten. Hoppas träffa dem igen under nästa SFBW.

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag avundsjuk på dig Christer! Jag skulle också vilja träffa dessa personer "på riktigt" ;-)

    SvaraRadera