Sveriges Största Blindprovning av ÖL!

Nu är det dax! 
Skynda att anmäl er då antalet platser är begränsade till 125 stycken.
10 olika öl med fokus på Svenska och Nordiska mikrobryggerier.
Tävlingar, omröstning av det bästa ölet, rundvandring på bryggeriet och musikunderhållning utlovas.
Mat kommer att kunna beställas under kvällen.
Priset är alltså endast 250 kronor men ska betalas i förväg på bankgiro enligt ovan.
Glöm inte att också meddela via mail.
Är något oklart kontakta "Allt om Öl" eller "Eskilstuna Ölkultur"
Detta är garanterat ett unikt tillfälle som du inte får missa.
En upplevelse du sent ska glömma!

5 kommentarer:

  1. Har inte fått någon bekräftelse på min inbetalning men det kanske kommer?

    SvaraRadera
  2. Det här låter sjukt kul. Synd att jag är i London den helgen. Men nån gång i höst ska jag försöka ta mig till Eskilstuna för ett besöl på Kulturen :)

    SvaraRadera
  3. Johan! Din bekräftelse får du när du står i kön och bockas av i listan. Jag såg inget mail dock, eller skickade du bara till ölkultur?

    SvaraRadera
  4. Johan! Inget mail från dig har synts till! Bekräftelse får du i kön till eventet;-)

    SvaraRadera
  5. Sände just iväg nya mail till info.alltomol@gmail.com samt medlem@eskilstunaolkultur.se. Hoppas det gick fram denna gång.

    SvaraRadera