Det närmar sig!

Vill bara passa på att säga några ord, så här i slutet av denna enormt långa förberedelse av "Allt om Öl Festivalen".
För det första så vill jag be om ursäkt för att jag inte hunnit vara lika aktiv med nyhetsbevakning och recensioner här på "Allt om Öl" den senaste månaden. Hoppas ni har överseende med det.  Det har som sagt varit lite mycket på sistone….
Igår kändes lite som en finaldag då "Allt om Öl Festivalen" fick en artikel på Aftonbladets "dryckes-sajt" (Stort TACK till Joel).
Om ni mot förmodan missat att läsa om festivalen så är det inte för sent.
Kolla in "Allt om Öl Festivalens" hemsida och kom till Eskilstuna nu i helgen (17-18 juni). Jag skrev i mars att denna festival ska erbjuda något för alla (förutsatt att man är intresserad av öl) och när jag nu läser programmet och tittar på förteckningen av utställare och öl så måste jag erkänna att det känns just så - Det finns något för alla!!
En sista sak:
- Är det någon ölbloggare (eller annan kunnig person) som tänker komma på festivalen och vill hoppa in och hålla en grundläggande ölskola på lördag eftermiddag? Material finns förberett. Återkom till mig snarast om du känner att det vore kul, så går vi igenom detaljerna.


Hoppas vi syns på festivalen!


Pelle
Festivalgeneralen

1 kommentar:

  1. Heja Pelle! Bra jobbat! Jag hoppas ni får superkul och att vädrets makter är med er :)

    Tyvärr krockar det med en Danmarksresa för mig, annars hade jag också dykt upp.

    SvaraRadera